dinsdag 27 september 2011

60

Hallo,

Vorige week is mijn tante 60 geworden
Dus tijd voor een feestje en een kado envelopje !
Ik heb hem iets kleiner gemaakt als wat ik normaal doe 


Stempetjes vorig jaar op de krea doe gekocht en ingekleurd met disstres
60 uitgestansd van de cuttle bug kids en bewerkt met Glitter
Strassteentjes en een bloemetje


Achter ook weer strassteentjes en bloemen 


Een tag voor in het envelopje met een kaartje met Party erop gestempeld


Ik heb nog een 2de envelopje gemaakt voor de zelfde persoon maar die laat ik later zien
Ga nu mijn dochter uit bed halen en zorgen dat ze klaar komt voor school, ze heeft vanmiddag vrij dus gaan we lekker shoppen ze moet nodig nieuwe kleren (wat groeien die kids toch hard)
Morgen gaat ze op schoolreis !!

Fijne dinsdag

Liefs,
Miranda
Xxx

8 opmerkingen:

  1. Hij is echt superleuk geworden!
    daar zal je tante vast blij mee zijn.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal bij tante lief wel in de smaak vallen.
    Leuk gedaan zeg,
    Succes met shoppen...

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje zeg en hopelijk heeft je dochter het erg naar haar zin op het schoolreisje, ze heeft er in ieder gevall heerlijk weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a beautiful card and your Uncle? Aunt? will be so pleased with it. Clever you.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie creatie. Dat wordt zeker op prijs gesteld.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    Prachtige creatie is het geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen