donderdag 10 november 2011

Candy

                                                Een candy !!!!!


Mijn 2de berichtje vandaag (kijk ook even bij mijn volgende berichtje als je zin heb natuurlijk)
Het is een plakkertje dus nieuwe kaartjes enz. worden hier onder geplaatst

Ik hoop 3 nov. 38 jaar te worden en wilde om die reden een candy gaan verloten !!
Wat moet je doen :

1. Volger worden (als je dat nog niet bent)
2. Mij een mooie verjaardag kaart sturen (mail mij voor mijn adres)
 miranda-vlietland@hetnet.nl
3. Een reactie hier onder achter laten zodat ik weet wie er mee doet
4. Het in je side-bar zetten met een link terug naar mijn blog
......................................................................


Hier de beloofde foto !!
   
Ik hoop op veel deel name want dan krijg ik veel kaarten met mijn verjaardag en wat is er nou leuker dan mooie eigen gemaakte kaarten te krijgen ???

Tot 10 nov kan je meedoen en maak 11 nov (mijn vaders verjaardag) de winnaar bekent

Liefs Miranda
Xxx

6 opmerkingen:

  1. Hoi Miertje,

    Ook al is het nog eventjes wachten tot het zover is, ik wil je al wel vast welkom heten tot de 38ers groep hihi! En ik vind het hartstikke leuk dat je daar een candy voor gaat verloten! Ik wil dan ook graag meedoen.

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    wij doen ook mee hoor, leuk om lekkker veel kaarten te krijgen.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    ik zie het nu pas en zou zooo graag mee doen omdat je zo'n lieve volger bent maar zoals je weet...even niet in staat op mijn hobbykamer te komen dus ik ben bang dat ik het niet ga redden. Ik hoop dat je nog heel veel reacties en leuke kaarten gaat krijgen, je hebt het wel verdiend!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Miranda,
    wat een leuk idee,
    ik wil graag meedoen hoor, volger ben ik al en ik zal het in mijn sidecar van mijn blog zetten
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Ik wil graag meedoen. Ben al volger van je. Heb je candy in de site-bar neergezet.
    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,

    Ik heb vandaag je pakketje ontvangen! Goh IK leek wel jarig hahah! Ontzettend leuke inhoud en mijn dochter is helemaal enthousiast over je kaart. Heel leuk om alles zo te ontvangen!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen