donderdag 8 september 2011

Lange post !!!

Hallo,
Vandaag een lange post.... alvast mijn excuses ervoor, hahaha
Ik heb veel te vertellen 
Ik zal beginnen met mijn eigen plekkie om te knutselen 
Ik zat eerst altijd aan tafel en dat gaf een rotzooi zoals jullie zien
Als we gingen eten moest eerst heel de boel van tafel voor dat de borden erop konden 
maar we hebben nu de oplossing en ik ben er super blij mee!!!



Ik ben de kast in gegaan in plaats van eruit te komen, hahaha

Zo was ie voor de verbouwing en zo......


erna...





Op het randje komt nog zo'n zelfde plank als aan de zijkant maar dan moet ik eerst ikea onveilig gaan maken 
Heerlijk al mijn spulletjes bij elkaar en als ik moet eten of er komt iemand doe ik de deur dicht en niemand ziet het !!

Dit was mijn eerst nieuws en het 2de
Dat is iets waar ik NIET minder blij mee ben !
Ik heb van de week 2 prijzen gewonnen 
Als 1ste heb ik de challenge gewonnen van Nadia's challenge blog  en heb het stempeltje inmiddels ontvangen... nogmaals mijn dank Nadia !

En toen zag ik de zelfde dag dat ik de Magnolia candy bij Monique heb gewonnen en die heb ik ook inmiddels ontvangen dus ook nogmaals heel heel erg bedankt Monique ik ben zo blij als een kind !!!

Dus kaartjes maken op mijn hobby plek is nu helemaal geen probleem meer !

Zo en dan heb ik ook nog een kaartje te plaatsen
Het is mijn 1ste kerst kaart van dit jaar 


Afbeelding ingekleurd met distress en het papier is van de action !
Er zitten mooie glitters op je kunt het op de foto helaas niet echt goed zien


Tekst - Wishing you joy 
Sterren uitgestansd
en nog wat kerstbomen gestempeld
Oja de sneeuw heb ik ook weer gebruikt !

Fijne dag 
Liefs,
Miranda

Challenge 





20 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig lang verhaal Miranda en ik moet je dus 4x feliciteren:
    1. met je super werkplekje (laat ik nu denken dat je een aantal planken in een houten kast in de woonkamer voor jezelf ging reserveren, lol!!)
    2. met je twee gewonnen prijzen, welkom in bofbipsland!
    3. met je 1e kerstkaart die er helemal leuk uitziet!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat superhandig, deze hobbyruimte!! Daar zal je veel plezier van hebben, Miranda! En gefeliciteerd met je prijzen! En je kaartje is erg mooi, schattige digi!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is handig je nieuwe hobby ruitme nu .
    veel plezier met je nieuwe gewonnen spulletjes
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig hobbykamertje heb je gecreeerd, veel plezier erin! En wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kerstkaartje en wat een ideale
    plekje heb je gecreeerd heel veel plezier ermee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed!!! Wat een lekker en handig plekje heb je zo!! Toch overal dicht bij en net wat je zegt...komt er visite, huppakee dicht die deur!
    Gefeliciteerd met je prijsjes! Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed nu met je nieuwe scrapkantoor!
    Je kaartje is een schatje hoor! Ik moet ook nodig aan de kerstkaarten, nog geen tijd voor gehad en eerst moeten er nog andere dingen, maar gelukkig is het nog lang geen kerst hihih.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,

    Wat woon je leuk meid!!!
    Geweldig zo.n plekkie voor jezelf.
    Je kaartje is ook weer een schatje, en gefeliciteerd met al je prijzen.,

    groetjes Annemarie ne merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig is dit kaartje, en wat een lekker origineel plekkie heb je nu, ook nog gefeliciteerd met je gewonnen prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hadden vroeger de pc in de trapkast, werkte ook prima.
    Mooi kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk zo'n eigen hobbyplekje en gefeliciteerd met je prijzen.
    je hebt een prachtig kerstkaartje gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. meid wat geweldig, zo'n eigen plekkie!!!
    Tja.... ik zou er voor tekenen! Weet wel zeker dat je dan toch sneller aan de knutsel gaat. Nu moet ik idd ook alles op de tafel leggen en dan denk ik: nou morgen maar weer. Jammer hoor!!!
    Wie weet komt hij er sneller dan verwacht, m'n secretaire....
    en dan ook nog eens prijzen winnen, super zeg! Jouw week kan niet meer stuk!!
    Groetjes en veel knutselplezier!!!
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Miran,
    Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijzen, en ook gefeliciteerd met je eigen knutselplek!!! Ik zie hier een heeeeeel klein beetje groen van jaloezie geloof ik...haha, ik gun het je van harte hoor meis! Ook ik moet telkens de tafel leegmaken om te eten enzo, en dat is heeeeel vervelend. Wij hebben nu wel de plannen klaarliggen voor een mooie plank in de kamer waar alles op kan, en er komt een nieuwe lange eettafel (we hebben nu een ronde) Dus dat geeft ook meer plek, alleen moet Jan nog tijd vinden om alles te maken....dat kan dus nog wel ff duren.
    Ondertussen rommel ik hier maar wat aan, en excuseer me af en toe voor de visite vanwege de dozen stof, de rommeltjes hier en daar, en de altijd volle tafel ;-)
    Heel veel knutselplezier op je nieuwe stekkie
    Liefs van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I enjoyed my peep into your scrapbooking world. Lovely work too.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het in de kast gaan hoor!!!! Ik zit ook in de huiskamer en wij eten dus nooit meer aan tafel.. :-)
    Je kaartje is absoluut geweldig. Dank je wel voor het meedoen aan CCWS en veel succes.
    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, heerlijk he om eigen hobbyruimte te hebben, heb ik ook boven het kleinste kamertje en ben weer bezig om op te ruimen voor de zoveelste keer maar omdat ik ben gaan verzamelen, ha,ha, moet ik het weer anders in richten. Ik zou zeggen heeeel veel hobby-plezier gewenst.
    Wat gaaf, wel twee keer gewonnen, wat een dubbel geluk, nou bee happy and enjoy!!!
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld, is een prachtige kerstkaart en zo leuk kerstpapier.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig wat je met de sketch gedaan hebt, leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aww this is so cute thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Miranda,
    Nou, je nieuwe hobbyplek brengt je veel geluk. Nu zelfs al 3 keer in de prijzen, ook de Christmas Challenge heb je gewonnen. Gefeliciteerd met deze prijs.
    Groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Gefeliciteerd met je prijs bij Christmas Challenge! Zelf ben ik gekozen bij de top 3... leuk!
    Veel plezier met je hobbyplek (zelf heb ik een hele kamer op zolder en dat is echt super!!)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen