zaterdag 8 oktober 2011

Tag


Deze tag gemaakt naar aanleiding van de challenge van Krea Teja 
Papier is van Maja Design
Bloemen en wat takjes erbij
De stempel in mijn nieuwste aanwinst !


Die heb ik geverfd met distress
Lintjes en wat parels met de perlen pen 

Ben heerlijk aan de freubel vandaag !
Groetjes,
Miranda
Xxx

P.s. Ik heb mijn eerste verjaardag kaartje binnen !
Bedankt dames
Wie mee wil doen mail even voor mij adres, je kan mijn mail adres vinden in de blog candy (scrol naar boven)

8 opmerkingen:

  1. wat een mooie label heb je gemaakt, mooie details, ik heb het even vergroot bekeken en deze Tilda vind ik wel heel leuk.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige tag, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda , wat een gave tag heb je gemaakt voor onze challenge !! Mooi in het paars. Tilda heb je super ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met onze 1e challenge. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke label. Lekker sportief stempeltje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige label.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker sportieve labelkaart!!
    En leuk dat je meedoet bij de krea teja challenge :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja! ik vind hem super leuk!
    leuk dat je meedoet met onze challenge

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen