vrijdag 4 november 2011

Crea doe beurs

Hallo,
Bedankt voor de felicitaties
Ik ben goed verwend gister !!
Woensdag waren mij moeder en ik naar de Kreadoe beurs geweest
Na een lange reis (heel veel files)
Heb ik mijn slag geslagen


Veel papier, magnolia stempels groot en klein
Mijn distress inkt compleet gemaakt (van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag)
Ik hoef nu alleen die aller nieuwste winter kleuren nog, maar daar ga ik nog wel om 


Nog houten figuurtjes, sjablonen lijm, vlinders


Dat was het wel zo'n beetje, zou nog wel een keer willen maar mijn beursje  is leeg !!


Vandaag Wim onder het mes dus hoop morgen tijd te hebben om te freubelen !!
Fijn weekend
Liefs,
Miranda

10 opmerkingen:

  1. Whow, wat een leuke spulletjes heb je gekocht!! Blij dat je een fijne dag hebt gehad.
    Hopelijk komt het snel goed na de operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij was gewoon 2 keer jarig!!! Wauw wat een aankopen en een berg Magnoliaatjes.......veel knutselplezier!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat heb je lekker veel gekocht en gekregen, jij kan voorlopig vooruit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat ziet eruit om te watertanden.
    Wat een pech toch altijd dat die beurzen zo een aanslag doen op je beurs.haha
    Die van mij is ook erg vaak leeg.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo Miranda, met de boedelbak terug gekomen!!
    Heerlijk wat een spullen jij kunt voorlopig vooruit.
    Beste toegewenst voor Wim (En jou natuurlijk),

    groetjes annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen!
    Ik ben woensdag ook geweest (hoorde pas later van Durvina dat jij er ook rondliep..) en heb me ook prima vermaakt! Leuk weer, allemaal nieuwe spullen.. Tja, en je wilt alles wel kopen!!
    Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Beterschap voor manlief en een fijn weekend!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij bent zeker niet voor niets geweest!
    Wat een geweldige aankopen heb je gedaan.
    Zie er vast wel weer iets moois mee verschijnen.
    Het beste en een spoedig herstel voor Wim toegewenst.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ben ik jaloers op je zeg, WOW!!!!
    Heb alleen weinig zin om te knutselen, zit geloof ik in een winterdip of zo!
    Veel knutselplezier dit weekend!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop mooie spulletjes, ik zit hoer gewoon een beetje jaloers naar te kijken. Geniet er van en maak er iets moois mee.
    Sterkte met je man, hoop dat alles goed is gegaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooo, jij hebt lekker ingekocht!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    En sterkte voor je man!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen