woensdag 30 november 2011

Druk

Hallo,

Ben even iets minder op het blog te vinden
Heb het even erg druk met van alles, leuke dingen maar ook minder leuke dingen
Als het goed is komt alles weer oke en krijg ik ook weer iets meer tijd om te bloggen
Ik probeer wel iedere dag bij jullie te kijken en te reageren maar zal zelf op dat moment weinig plaatsen !
Van het weekend heb ik nog wat staan om te plaatsten en voor daarna zit ik te wachten op extra TIJD, Heel veel tijd... hahahahah
Dus dat ga ik vragen aan sinterklaas, ben benieuwd of dat in mijn schoen zit ;-)

Groetjes, Miranmda
Xxx

6 opmerkingen:

  1. Pfffff..... ik ken het!
    Hier net zo. Ik denk over een jaartje sabbatical of zo, lijkt me heerlijk!!!! Succes met de drukte!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bang dat de Sint dat niet kan bezorgen in je schoen maar ik wens je wel veel sterkte met de drukte.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig aan meis en niet uitgeteld de feestdagen in!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met alles!
    Enne...probeer wel aan je zelf te denken, hoor!
    Leuk dat je wel de tijd neemt om reacties achter te laten op mijn blog..
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,

    Rustig aan meid, je blog blijft gewoon bestaan en wij blijven gewoon wachten.er loopt niets weg dus doe kalm aan.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon lekker rustig aan doen en goed aan jezelf denken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen