vrijdag 18 november 2011

Geweldig

Hallo,

Dit kaartje heb ik gestuurd naar mijn candy winnares
Ze heeft het pakketje ontvangen dus kan de kaart nu laten zien


Het is weer eens wat anders dan een magnolia, maar hoe leuk ik deze ook vind, magnolia staat toch echt op nr. 1 voor mij, hahaha


Leuke sterren uitgedraaid en alles bewerkt met stickles
Een stukje lint\touw achter het tekst stempeltje geplakt 
Fijn weekend en tot snel
Liefs,
Miranda

Oja, welkom voor mijn nieuwe volgers, vind het wel erg leuk dat ik er nu al 107 heb !!!
En mijn andere volgers ook bedankt voor altijd weer de leuke\lieve berichtjes die jullie achter laten !!
Xxx

9 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, gaaf stempeltje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schatje, ook al is het geen Magnolia ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk kaartje en ik vind deze digi ook heel leuk!
    groetje Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje, geweldig!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje inderdaad weer eens heel wat anders maar....ik ben en blijf ook een magnolia fan.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enige kaart en afdrukje en super eens iets anders dan Tilda, hoe leuk die ook is!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke vrolijke kaart en tja hoe leuk die Magnolia's ook zijn af en toe wil je ook wat anders. Ik vind deze ook heel erg mooi.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer erg leuk Miranda.
    gr. Liesbeth
    leuke digi ook gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen