zondag 27 november 2011

Project !

Hallo,
Zo, de verjaardag is weer voorbij was erg gezellig en zoon lief is weer goed verwend !!

Hier het beloofde begin van mijn foto boekje
Ik heb dus voor de sepia foto's gekozen, vond ze er het mooiste bij staan 


Hier wat bloemen en touw opgedaan en heel veel glitters
Nog een paar hartjes 


Een mooie bloem en een dragon fly (magnolia)


De foto gemat op kraft, gescheurd en bewerkt met walnut stain
Alle randjes heb ik met walnut stain bewerkt


Hier de eerste pagina, weer een touw\lintje en een foto van de kids op de slee
Sterren erbij (cuttle bug)
En weer glitters


Deze foto is vorig jaar kerst gemaakt
Ons foto modelletje
Een stukje lint en strassteentjes



Als je de pagina open slaat staat deze foto er
Hier is Rody aan het schaatsen 
Veel glitters en starren gebruikt


En een foto van Noa dat ze aan het schaatsen is 
Ook weer glitter en strassteentjes


Zo is de pagina compleet
Ga snel aan de volgende pagina's werken 1

Morgen gezellig een dag weg met 3 vriendinnen, we gaan naar Marco Borsato dus dat wordt schor thuis !
Fijne zondag en tot snel
Liefs,
Miranda
Xxx 

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er schitterend uit Miranda.
    Geniet van Marco...wij hebben in mei een concert van hem bezocht, geweldig hoor.
    gr., Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, wat een leuke foto's van de kids, veel plezier bij Marco.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is net zo mooi geworden als ik had gedacht, schitterend Miranda!!!!
    WAUW naar Marco, ik ben jaloers!!!!! Geniet maar lekker en vooral meegalmen!!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend boekje benieuwd naar het vervolg.
    Veel plezier morgen bij Marco...

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,

    Voor alsnog van harte met je zoon. Drukke tijd voor jullie met al die verjaardagen maar wel gezellig! En wat heb je mooie kaarten gemaakt zeg!! Heel eerlijk: of mijn blog geeft niet iedere update weer of jij bent zo snel dat je over mijn blogt vliegt hihih! Maar meb net even de laatste projectjes bekeken en ze zijn geweldig! En dan je album... zucht...


    Tot snel!

    Groetjes, Karin

    PS Je kaartje pronkt op mijn hobbykamertje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er schitterend uit, zal vast een prachtig geheel zijn als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi boekje!
    Knap werk hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig heb je dit gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen