dinsdag 27 december 2011

Beterschap kaartjes en GEWONNEN !!!!

Hallo,
Hebben jullie allemaal een gezellige kerst gehad, ik wel maar ben ook altijd weer blij als die dagen voorbij zijn!
Van de keer 2 beterschap kaartjes, weer eens wat anders dan kerst !



Allebei ingekleurd met dewent en het papier is van de action

Ik ben bezig met een boekje voor mijn moeder met oude jeugd foto van haar en mijn vader, is erg leuk om te doen maar heel veel werk dus kaartjes maken schiet er even bij in
Maar dat komt wel weer

Ik zag vanmiddag dat ik een stempeltje naar keuze heb gewonnen bij scrape and more, dat was een verrassing en ben er super blij mee !
Fijne avond
Liefs, Miranda

10 opmerkingen:

  1. Leuke beterschapkaartjes heb je gemaakt en gefeliciteerd met je prijsje.
    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes heb je gemaakt!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je prijs en je leuke kaartjes!!!!
    Ik geloof graag dat het een heel werk is maar het resultaat zal beslist de moeite zijn, ik ben heeeeel benieuwd!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes en leuk een prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kijk das altijd leuk om iets te winnen toch??
    Zijn leuke kaartjes geworden zeg!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes!
    Succes met je boekje en met het uitkiezen van de stempel (super dat je die gewonnen hebt!)!
    Fijne jaarwisseling!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Miranda, moet je niet teveel nodig hebben deze.
    Ik wens je een gezond en creatief 2012.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty van een kaartjes Miranda, super!!
    Npg gefeliciteerd met je gewonnen prijsje.
    Fijne jaarwisseling en een super gezond en creatief 2012.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen