zaterdag 3 december 2011

Sint swap

Hallo,

Ik heb mee gedaan aan de sinterklaas swap van de nederlandse swappers
En wat is dat leuk !!!!
We moesten een kadootje kopen voor je swap maatje van max 5 euro
De lootjes waren getrokken dus je wist niet wie jou had !

Toen kwam van de week de postbode met een erg leuk, vrolijk pakket


En toen ik het open maakte kwamen er zoveel kadootjes uit dat ik gewoon met een mond vol tanden stond


Snel de kaart bekeken en het gedicht gelezen (wat geweldig leuk is)
En toen snel alles uitpakken
En oooo jongens wat ben ik verwend !
Ik weet intussen van wie ik het heb gekregen, dus bij deze nogmaals heel erg bedankt !


Toen mijn kadootje
Ik heb erg mooi papier gekocht 


Een mooi verpakking doosje gemaakt en daar bloemen, knoopjes, lintjes, afdrukjes, strassteentjes, blaadjes, houten figuurtjes ingedaan !


Dit is de voor kant met een gedicht erop !


De binnenkant (helaas is de foto bewogen)


En hier wat er in zat


Hier nog een keer alles compleet
Ik hoop dat mijn swapmaatje het heeft ontvangen en dat ze er blij mee is !


Liefs,
Miranda
En een fijne sinterklaas, die van mij kan al niet meer stuk !!!
Xxx

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gekregen en wat is jou kadootje mooi gemaakt zo met al die verschillende pockets. Prachtig allemaal.
    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!
    Nu ben ik wel blij dat ik met zoiets nog niet meegedaan heb. Zo mooi en zo leuk zou ik het niet kunnen maken denk ik :-)
    Veel plezier er mee! En jouw swapmaatje zal ook enorm blij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige swaps zeg.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een prachtige gave creaties voor deze super leuke swap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt anders ook wat moois gemaakt! Leuk die verpakking. Geniet van je kado.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi wat je gekregen heb t,maar nog mooier wat je zelf gemaakt hebt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die swappers verwennen elkaar enorm zeg, super leuk en jouw creatie is helemaal prachtig!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi!!

    erg leuk gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoy Miranda,
    Zwarte Piet heeft hier zojuist een Sintenswap gebracht!
    Wat is dit mooi! Heel erg bedankt voor deze verwennerijen!
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle swapsinten zijn erg gul en creatief geweest!

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ben je verwend door de sint:0) jouw creatie is ook superzzz!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk, ik las het maar was te laat om me in te schrijven.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen