dinsdag 10 januari 2012

Beterschap

Hallo,

Dit kaartje alvast gemaakt voor mijn moeder ze word vrijdag geopereerd aan der knie
Het is mijn eerste kaartje in het nieuwe jaar, ben nog steeds niet helemaal fit nog steeds verkouden en snel buiten adem maar iedere dag is het iets beter !
Gister begonnen met lijnen via een voeding consulent
Heb veel tips gekregen en mag eigenlijk heel veel eten !!
Dus nu moet het gaan lukken
Ik wil er 20 kilo af en als het goed gaat eigenlijk nog meer !!


Maar genoeg over mij,
Dit afdrukje ingekleurd met derwent en stickles gebruikt
Een bloem van de retro pons en in een midden een brad die heb ik bij xenos vandaan 
Kleine roosje onderaan en er beterschap op gestempeld
Alle randen bewerkt met de distres tool en daarna bewerkt met inkt
Het stukje papier achter Tilda heb ik gescheurd, vind dat zo'n leuk effect hebben !!
Ik hoop vandaag tijd te vinden om nog een kaartje te maken, heb nog wat verjaardagen in het verschiet !!!
Fijne dag
Liefs, Miranda
Xxx

Challenge
AnMacreatief - bloemen

14 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, en wat een goede voornemns heb je zeg, Knap hoor heel veel succes ermee!!!!
    en het allerbeste toegwenst voor je moeder, aan het kaartje kan het niet liggen dat is prachtig.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gelukkig nieuwjaar en beterschap. Succes met je goede voornemen. Wat een prachtig kaartje en met al die mooie bloemen past hij heel goed in onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor je moeder Miranda! Voor jullie beiden wens ik dat het opknappen goed zal gaan en jou wens ik heel veel succes met je super goede voornemen!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    Sterkte gewenst voor de operatie van je moeder!
    Ik zag Helen je ook al de tip geven voor de challenge van AnMaCreatief, haha!

    Succes met lijnen!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje heb je gemaakt, succes met het lijnen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje, zal je moeder blij mee zijn!
    Beterschap voor haar en jij heel veel succes met lijnen!
    Zet 'em op!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!
    Succes met afvallen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik nog even: bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief met dit mooie kaartje. Beterschap voor je moeder en jij succes met lijnen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal je moeder zeker goed doen want hij is prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute card - love your distressing!

    Thanks for joining us at MDUC this week!
    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje!!!
    Enne..... super zeg dat je begonnen bent met lijnen en dan nogal liefst 20 kg er af, pffff, ik neem m'n petje af!!!
    Succes!!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! love the colour scheme - thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda,

    echt een heel leuk kaartje en je hebt zo'n mooi papier gebruikt.

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen