maandag 16 januari 2012

Thinking of you

Hallo,
Mijn ouders waren erg blij met het boekje, ze vonden hem geweldig !!
(zie post hier onder)

Nu dit kaartje gemaakt met mijn nieuwe gewonnen tildatje bij scrape and more !!


Afdrukje geverfd met distress
Papier is volgens mij basic grey
Mooie bloemen toef erop en wat swirls


Ik heb er een easel kaart van gemaakt, had alles verkeerd opgeplakt 
Een mooie vlinder en wat parels met de perlen pen en ook nog 2 grote parels 
De tekst iets op gehoogd 


Close up van de bloem en van het afdrukje


Gezellige maandag !!
Liefs, Miranda

8 opmerkingen:

  1. Dat je ouders blij waren verbaast me niet Miranda en ook deze kaart is weer beeldig!
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje en die bloementoef....
    En wat een prachtig boekje voor je ouders zeg!!!!
    Daar zullen ze zeker blij mee zijn geweest!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Miranda, en je boekje is ook schitterend.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig kaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergaaf stempeltje is het toch he, ik zou hem ook wel willen. Je hebt een prachtig kaartje ermee gemaakt, echt top!
    Wij zijn gelinkt via de theeswap van de nederlandse swappers, dus ik dacht, ik ga meteen eens kijken op je blog. Erg leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje Miaranda!!! Je bloementoefje is supers.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen