maandag 2 januari 2012

Ziek

Hallo,

Eerst allemaal een heel gelukkig nieuw jaar
Ik ben het jaar goed begonnen, ben vrijdag ziek geworden
Zere keel, vreselijk verkouden en gaan stem meer
Vorig jaar oud en nieuw was ik ook ziek maar toen was het zo erg dat ik het niet kon vieren en op bed heb gelegen nu was dat gelukkig niet zo, heb me wel eens beter gevoeld maar kan nog redelijk functioneren, hahaha
Heb dus niks meer gefreubelt, vanavond even gezeten maar kan me niet concetreren krijg dan hoofdpijn !
Hopen maar dat het morgen lukt !
Zodra ik weer een kaartje heb zal ik het posten !

Liefs, Miranda
Xxx

9 opmerkingen:

  1. Van harte beterschap toegewenst.
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een avondje even niets doen is ook best even lekker toch?! Hoop je creatie snel weer te zien!
    Beterschap!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap en de beste wensen voor 2012

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap en doe maar rustig aan. Je gezondheid gaat voor.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Miranda,

    heel erg herkenbaar!! Heb sinds vrijdag geen stem mee, snotverkouden, hoofdpijn bij tijd en wijle, leef op pillen en neusspray, maar ook niet zo ziek dat ik in m'n bed beland (gaat je neus weer dicht zitten etc...). Ach... wij moeders slaan ons er wel doorheen toch??
    Het beste hoor!!!!!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vervelende start van 2012, hoop dat je snel opknapt en die kaartjes komen wel weer, eerst beter worden!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen voor 2012. Van harte beterschap.
    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap!! En de beste wensen voor 2012!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen