vrijdag 23 maart 2012

Kaartje en gewonnen !!

Hallo allemaal deze mooie vrijdag
Wat worden we verwend met dat mooie weer, kan er geen genoeg van krijgen !!

Een verjaardag kaartje gemaakt deze keer
Magnolia op craft gestempeld en met derwent ingekleurd, blijf het erg leuk vinden


Mooi papier en een mooie toef bloemen erbij !


Een lintje en een hartjes randje


En nu...... IK HEB GEWONNEN !!!
Thxxxx again !!!
Ik heb een bon voor de magnolia store gewonnen en ja daar weet ik wel weg mee denk ik zo !!

Fijne dag
Liefs,
Miranda
Xx

5 opmerkingen:

  1. schattige kaartje en ja dat mooie weer dat is toch ZO heerlijk!!!
    Van harte met je gewonnen prijs, hartstikke leuk.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miertje, Annemarie en Merit zeggen het precies zo als ik het gezegd zou willen hebben.
    Leuk om te winnen en een prijs is nooit weg.
    Fijne dag, ik ga vandaag ook heerlijk naar buiten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meis!! Ik kan me ook wel voorstellen dat je met die cadeaubon wel raad weet :D En wat heb je weer een plaatje van een kaartje gemaakt!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje heb je gemaakt, gefeliciteerd met je prijs.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen