dinsdag 20 maart 2012

Verjaardag

Hallo,

Dat is alweer even geleden dat ik iets gepost heb, ik heb niet stil gezeten hoor 
Heb aardig wat kaartjes gemaakt en naar een workshop bij Durvina geweest een zaterdag maar wat ik daar gemaakt heb laat ik later zien !

Dit kaartje gemaakt met mijn nieuwste aanwinst, Tilda !


Prachtig papier gebruikt, mooie bloemen toef en een kantje


Tilda ingekleurd met disstress


Bloemen !

Liefs, Miranda
Xxx

Challenge
Simply magnolia - Alles mag 
Tottally Gorjuss - Spring (lente)

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje!!
    Zag jullie nog zitten afgelopen zaterdag! Was het gezellig??
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi papier, gelukkig heb je het niet volgeplakt, dat zou zonde zijn. Mooi kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en mooi ingekleurd
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Miranda, ik kijk uit naar je workshopkaartje/creatie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg lief kaartje!! Mooi papier en prachtige bloemen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute card love the flowers too! Glad you could join us at Totally Gorjuss this week for our Spring Challenge, see you soon! hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen