woensdag 16 mei 2012

Beterschap

Hallo,

Zooooooo, dat is lang geleden !!!!
Maar eindelijk weer eens iets van mij
Ik kijk wel trouw op jullie blogs maar er ontbreekt mij de tijd (en zin) om iets te plaatsen...
Maar ik zit niet stil, ik heb aardig wat projectjes gemaakt de laatste tijd
Dit is er 1 van
Mijn nieuwste stempeltje, vind haar zo leuk !


Het is een beterschap tag geworden

Het hemelvaart weekend staat voor de deur en dan zitten we op camping, nu maar hopen dat het weer ook nog mee wil gaan werken !
Iedereen fijne dagen en tot snel....... hoop ik :-)))))

Liefs, Miranda
Xxx

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag heb je gemaakt. Veel plezier op de camping en maar hopen dat het droog blijft en wat warmer wordt.
    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke tag Miran! En dat stempeltje.....zucht!
    hoop dat het een beetje lekker is op de camping meis, die kou worden we nu toch echt wel zat!
    fijne dagen, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag!!
    Stempel is inderdaad super..
    Fijne dagen op de camping!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen