woensdag 3 oktober 2012

kerst kaart


Hallo,
Eindelijk een kerst kaartje ... heb er nog niet veel gemaakt
Ik heb weinig tijd om te freubelen, ik ben begonnen met een cursus acryl nagels zetten, erg leuk maar er gaat veel  tijd in zitten

Papier is nog van vorig jaar maar ik blijf het een mooie lijn vinden :-))


Tilda met distress ingekleurd en veel glitters gebruikt


Een strik met houten kerstboom en een kerstbal

Challenge
Hobby Vision - geen traditionele kerst kleuren

Gezellige dag vandaag !!
Liefs, Miranda
Xxx



8 opmerkingen:

  1. Een superleuk kerstkaartje heb je gemaakt!
    Succes met je cursus!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk kerstkaartje (enne.... ik ben er ook nog niet mee begonnen, dus dat wordt weer stressen....).
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart! Grappig dat je die houten kerstboom op de strik geplakt hebt. Het geeft een leuk nonchalant effect!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kerstkaartje is het geworden. Succes met je cursus.
    Groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kerstkaart Miranda, heel leuk met die boom en bal!!!
    Succes met de nageltjes!

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die enorm mooi!!! Ennne ik zal je even uitnodigen op wordfeud!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen