woensdag 14 november 2012

Diner bon voor 2


Hallo,

Dit jaar zijn allebei mijn ouders 60 jaar geworden en toen was het dus afgelopen zaterdag tijd voor een feestje...
Ik heb ze een diner bon voor 2 gegeven en dat in deze kado envelop verpakt


Tilda ingekleurd met distress en lekker beglitterd
Mooie papier van BO Bunny gebruikt (ben er helemaal weg van)
Swirls van Magnolia 


Een hartjes tag ook van magnolia
Een spellbinder gebruikt (gekocht op de kreadoe, ben er zooooo blij mee)



Roosje ook weer glitter erop en op een stukje jute geplakt



Ook de hartjes swirl van magnolia uit de kast gehaald (komt ook van de krea doe)


Hier nog een keertje liggend

Ik wil meedoen met de candy-challenge van krea2day waar je deze super prijs kan winnen 


Fijne dag
Liefs,
Miranda
Xxx



7 opmerkingen:

  1. Terwijl ik het lees en bewonder denk ik ..zo even zeggen dat ze mee kan doen aan de candy maar het is al dik voor elkaar merk ik. Enig Miranda en alsnog van harte gefeliciteerd.....heerlijk dat je nog zulke jonge ouders hebt!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de enveloppe op zich is al een cadeautje, heel mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net bij het blog van Krea2Day vandaan, want ik zag daar je prachtige creatie! Ik vind em heel erg mooi en die stempel blijft ook zo leuk!
    Succes met de candychallenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeau, ziet er prachtig uit.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen